Saturday 20 April 2013

soooo boring

hii dan assalam semua. selamat malam semua bloggers. korang buat apa? semua dah tidur? best lar kalau boleh tidur. saya tak boleh nak lelapkan mata malam ni. tak tahu kenapa. sedih kan? dah lar tingga sorang sepatutnya boleh lar tidur dengan tenang dan aman jayanya tapi hmmm. wahai mata jum lar tidur. badan dah merintih kepenatan sebenarnya tapi mata tetap berlawanan tak nak lelap. tian badan itew. hew hew hew =p

saya sebenarnya bosan tahap to the max dah ni sebenarnya. tak tahu nak buat apa. hati nak text dengan tayunk kite tapi credit pulak ciput tadi lupa nak topap. tu lar padahnya sekarang dah kebosanan. nasib ada miss lappy dan mr.berokband yang saling melengkapi ni boleh lar saya berblogging dan hasilnya tercipta lar entry ni. ngeeee. saya dah tak sabar nak balik rumah sebenarnya. nak jumpa mak, abah, kaklong, abang ngah, nadirah, aizat dan dua orang anak buah kita yang sangat comel macam aunty dia ni. uhuks.! terpuji diri sendiri pulok. mohon mahap yer =)

arghhhh..sooooo bosan. tak tahu nak buat apa. kerja banyak tapi mood nak buat tak ada so macam akan jadi kerja sampah aje kalau buat tengah tak ada mood ni. sebelum kerja jadi macam gumpalan sampah baik jangan buat kan? heeeee. ups.! boyfie saya text loh. sayanggggggg i tak ada credit.!! call me back sayangggg. huk huk huk sedihnya hidup macam ni :'(

okeh lar tak tahu nak tulis apa dah sebenarnya. kbai. hati manyak cidehhh :'(

No comments:

Post a Comment